Cmotions

Over de samenwerking

  • ‘Way of working’ ontwikkelen consultants
  • Praktijkgericht ontwikkelprogramma
  • Meer eigenaarschap en impact
  • Van uitvoerder naar partner in business groeien
  • Hogere klanttevredenheid

Het verschil maken voor de klant

Samen een betere toekomst met data en AI

Cmotions helpt haar klanten met het ontketenen van het potentieel van hun data met data analytics, data science en AI en bouwt samen met haar klanten aan duurzame groei met de juiste data en AI-strategie. 

‘Way of working’ ontwikkelen

Cmotions is zich zeer bewust van het feit dat haar consultants door hun van manier van werken in klantprojecten het verschil moeten maken voor de klant. Waarde creëren en onderscheidend zijn voor klanten is een must. Dat gaat (veel) verder dan een goede opdracht uitvoeren. Cmotions heeft samen met de Vista Learning Group haar ‘way of working’ ontwikkeld.

Een blauwdruk van de klantreis. Een visie waarmee Cmotions haar consultants duidelijkheid verschaft en richting geeft om de Cmotions visie op klantbenadering waar te maken in hun dagelijkse praktijk.

Onze aanpak

Vista heeft een praktijkgericht ontwikkelprogramma speciaal voor de Cmotions teams van consultants ontwikkeld. Het programma helpt hen om bewust en gestructureerd te werken aan het ontwikkelen en ‘eigen maken’ van de klantrelaties vanuit hun eigen rol en stijl. Het programma heeft een doorlooptijd van ongeveer 4 maanden.

De trainingen van Vista zijn iedere keer weer geweldig praktisch en leerzaam. Doordat ik vooraf reflecteer op mijn eigen uitdagingen en een eigen casus kan inbrengen, kan ik het geleerde direct na de training al in de praktijk brengen.”